Problem:

Aplikacja nie jest wstanie pobrać paczek jednocześnie zwracając komunikat o nie powodzenie podczas łączenia się z bazą Smart-Paczki

 

Przyczyna 1:

Źle wpisane dane dostępowe do bazy aplikacji w Konfiguracja->Bazy Danych->SmartPaczka

Rozwiązanie: Sprawdź wprowadzone dane czy są prawidłowe i za pomocą niebieskich strzałek sprawdź ponownie poprawność danych

Przyczyna 2:

Serwis SQL nie wystartował automatycznie przy uruchomieniu komputera

na klawiaturze wciśnij razem przyciski Windows+R i w oknie wpisz ‚Services.msc’

po naciśnięciu OK pojawi się okno z usługami, proszę przejść do usługi SQL Server (usługi są posortowane alfabetycznie) a nazwa w nawiasie może się różnić ale powinna odpowiadać nazwie wpisanej w konfiguracji Smart-Paczki (domyślna nazwa to SMARTPACZKA)

 

 

sprawdź czy usługa jest uruchomiona, jeśli nie to kliknij dwa razy na wierszu

 

Gdy pojawi się nowe okno, kliknij przycisk ‚Uruchom”

Wróć do Smart-Paczki i sprawdź czy teraz aplikacja działa ponownie